Kuala Lumpur – Beverly Hills Polo Club (BHPC) melancarkan siri wangian mereka pelbagai seleksi yang cukup mempesona. Beverly Hills Polo Club® yang ditubuhkan pada tahun 1982, adalah jenama fesyen sedunia. Logo tanda tangan jenama Horse & Rider ini menimbulkan keanggunan santai gaya hidup California Selatan, dan pada masa yang sama, imej sukan bersaing, kekuatan individu dan kemewahan.

Bermula dari minyak wangi, deodoran dan roll-on, wangian Perancis ini sepadan dengan mana-mana gaya anda yang elegan. Jenama fesyen dan gaya hidup dengan lambang sukan kompetitif ini menyerlahkan kekuatan individu dan kemewahan. Siri wangian dua versi iaitu Eau de Toilette atau Eau de Parfum dari Beverly Hills Polo Club menonjolkan keanggunan dan keyakinan. 

Setiap siri wangian dilengkapi dengan 4 varian bermula dari No.1, 9, 8, 2, masing-masing dengan bau wangian yang berbeza.

Wangian EDT untuk lelaki

EDT No.1: Mempunyai wangian kasturi berkayu bunga dengan rosemary, pimento dan serta bauan akar arris akar, melati dan neroli, yang membawa kepada asas kayu cendana, nilam, vetiver dan cedar .

EDT No.9: Terdapat aroma yang segar dan karisma yang seimbang dengan campuran bauan lemon dan bergamot yang bercampur dengan nilam, vetiver dan cedar Ia juga dicampur dengan kemasan ambar dan musk kelabu yang harmoni.

EDT No.8: Adalah wangian hangat dan maskulin dengan bauan kayu dan rempah timur yang membawa kepada kesegaran yang bertenaga untuk si jejaka. 

EDT No. 2: Menggabungkan aroma lada merah jambu, kapulaga, safron dan buah pala. Aroma bauan menjadi kuat dan maskulin dengan geranium dan mur yang membawa kepada keyakinan diri.

Wangian EDP untuk wanita

EDP No. 1: Wanita yang menggemari aroma penuh keseronokan bauan limau, daun tangerine dan bergamot. Membangkitkan aura kemewahan dengan gabungan nilam, vanila dan madu.

EDP No.9: Memancarkan wangian flora berkilauan dari sorbet raspberry dan oren. Hati hati bunga halus menggabungkan honeysuckle, bunga oren dan osmanthus yang ditambah kayu kering oriental membangkitkan aura kasmir, vanila, kasturi dan ambar.

EDP No.8: Adalah aroma meriah dan eksotik bagi wanita dari sitrus dan campuran buah-buahan dengan aura sedikit akuatik dan bunga bunga melati air, teratai air dan daun violet. Menonjolkan aura feminin yang lebih manis dari kayu cedar, kasturi dan vanila.

EDP No. 2: Wangian yang menarik dari lavender dan dimodenkan dengan nota bunga telus Muguet dan neroli, membangkitkan tema elegan dan sofistikated. Kayu cendana dan ambar dimahkotakan oleh sentuhan berlian.

 

Bagi anda yang ingin mendapatkan siri wangian dari BHPC ini, bolehlah mengunjungi cawangan Watson berdekatan.